Název: Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích
Překlad názvu: Marketing Research of Brand in the Retailing Chains
Autoři: Matysíková, Ivana ; Tomášková, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hloubkový rozhovor; hodnota značky; Marketingový výzkum; obchodní řetězec; soukromník.; detail chain; in-depth interview; Marketing research; self-employer.; value of brand

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18121

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223167


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet