Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Překlad názvu:
Design of the a Marketing Strategy for Camp Counselors and Work Experience USA Ltd.
Autoři:
Brzobohatý, Tomáš ; Šlechta,, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu a následné hodnocení současné marketingové strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. Na základě výsledků jednotlivých marketingových a finančních ukazatelů a celkového hodnocení situace firmy je pak vypracován návrh na novou marketingovou strategii této firmy pro příští období s cílem zvýšení konkurenčního postavení společnosti na trhu a tím také zlepšení celkové ekonomické situace firmy.
This thesis is focused on detailed analysis and evaluation of current marketing strategy of the company Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. On the basis of results of constituent marketing and financial indexes and overall evaluation of situation of this firm is processed a proposal for a new marketing strategy of this firm for the next period to increase competitive position on the market and then improve economic situation of the firm.
Klíčová slova:
finanční analýza; konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SLEPT analýza; SWOT analýza; competition; financial analysis; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6062