Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři: Nováková, Veronika ; Kramolišová, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; KABESTAV; Marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníka; SWOT analýza; customer satisfaction analysis; customer satisfaction survey; KABESTAV; Marketing research; questionnaire; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11428

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222789


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet