Název: Strategie rozvoje malé firmy
Překlad názvu: Strategic Development of a Small Company
Autoři: Stáhalová, Irena ; Navrátilová, Ilona (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; malé a střední podniky; marketingový mix; produkt; rozvoj firmy; strategie; alanysis; development company; marketing mix; product; small and medium - sized enterprises; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9174

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222256


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet