Název: Marketingový plán nového projektu
Překlad názvu: Marketing Plan of New Project
Autoři: Čikl, Jaroslav ; Jelínek, Tomáš (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza prostředí; cílová skupina; lezectví; marketingový plán; climbing; environment analysis; marketing plan; target group

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/787

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222191


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet