Název:
Návrh marketingové komunikace pro ubytovnu Služeb Blansko, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Communication Proposal for Hostel Služby Blansko, Ltd.
Autoři:
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové komunikace Služeb Blansko, s.r.o. a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu. Na základě zpětných vazeb od zákazníků a diskuze s vedením firmy, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Služeb Blansko, s.r.o.
This diploma thesis focuses on analyzing limitations of marketing communication of Služby Blansko, Ltd. It tries to establish how these shortcomings could be eliminated and in achieving these goal different tools like marketing mix analysis is used. Based on the feedbacks from the customers and discussion with the management of the company, some measures on how to properly react to each individual customer demand and increase attendance and popularity of Služby Blansko, Ltd. were suggested.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; rozšířený marketingový mix; služby; spokojenost zákazníků; ubytovna; Communication; Contentment of customers; Extend marketing mix; Hostel; Marketing; Services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4287