Název:
Návrh konkureční strategie firmy
Překlad názvu:
Proposal of Competitive Strategy of Company
Autoři:
Števanka, Ladislav ; Raška, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce analyzuje současný stav malé firmy zabývající se prodejem sportovního zboží. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
This Master’s thesis analyses the current status of the small selling company, which sells sport articles. The thesis investigates impact extenrnal environment on the firm and also analyse internal environment. It defines strategic targets, contains propsal of competitive strategy of the company and its time implementation.
Klíčová slova:
analýza; hodnotový řetězec; hrozby; okolí firmy; PEST; plán; Porterův model 5 sil; příležitosti; rozvoj; silné stránky; slabé stránky; strategie; analysis; development; environs of firm; opportunities; PEST; plan; Porter’s five forces; strategy; strengths; threats; value chain analysis; weaknesses
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5469