Název: Návrh zdokonalení marketingové komunikace firmy
Překlad názvu: Improvement Proposal For Company´s Marketing Communication
Autoři: Kadaňková, Romana ; Matulová, Hana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; marketing; marketingová komunikace; marketingový výzkum; reklama; communication; marketing; marketing communication; marketing research; publicity

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25378

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221466


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2018-04-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet