Název:
Variabilní ventilové rozvody
Překlad názvu:
Variable Valvetrain Systems
Autoři:
Věříš, Michal ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na variabilní ventilové rozvody a jejich vliv především na zážehové motory. Popisuje princip jejich funkce, vzájemné porovnání, stručnou historii a pohled na možný budoucí vývoj. Součástí práce je též simulace systému VTEC-E.
This bachelor thesis focuses on the variable valve actuation systems and their influence mainly on spark-ignition engines. Describes the principle of their function, comparison of each other, brief history and a view to future developments. Part of the work is also a simulation of VTEC-E.
Klíčová slova:
Honda; MultiAir; spotřeba paliva; VALVETRONIC; VANOS; Variabilní ventilový rozvod; VarioCam; VTEC; VVC; VVR; VVT; fuel consumption; Honda; MultiAir; VALVETRONIC; VANOS; Variable valve actuation system; VarioCam; VTEC; VVC; VVR; VVT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26484