Název: Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archtypu
Překlad názvu: Analysis of marketing communication of the Staropramen brand and determination of its archetype
Autoři: Pajerová, Hedvika ; Říha, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: archetypy; brand building; marketingová komunikace; Staropramen; archetypes; brand building; marketing communication; Staropramen

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50760

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206523


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet