Název:
Komunikační kampaň krátkého animovaného filmu
Překlad názvu:
Communication campaign of independent short film
Autoři:
Lavreniuk, Olena ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je návrh a praktické provedení marketingové kampaně 3D animovaného krátkého filmu 'Blue of the Sea' realizované v rámcích kurzu 4ME399 Multimediální projektový seminář na Vysoké Škole Ekonomické v Praze. Teoretická část práce obsahuje stručný popis základních prvků marketingové komunikace a specifiku filmového průmyslu. Praktická část se zabývá vytvořením konkretního marketingového plánu pro náš projekt, obsahuje analýzu trhu, výzkum cílové skupiny, volbu a implementace určitých marketingových aktivit.The subject of the thesis is the design and practical implementation of marketing campaigns based on 3D animated short film. 'Blue of the Sea' is implemented within the course 4ME399 Multimedia project seminar at the University of Economics in Prague. The theoretical part contains a brief description of the basic elements of marketing communication and the specifics of the film industry. The practical part deals with the creating of a marketing plan for the project, includes market analysis, target audience research, selection and implementation of certain marketing activities.
Klíčová slova:
Filmový marketing; Komunikace nezávislých filmů; Krátký film; Marketingová komunikace; Tvorba komunikační strategie; Communication of independent films; Creating a communication strategy; Film marketing; Marketing comunication; Short film
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50607