Název: Společensky odpovědné podnikání jako součást marketingové strategie
Překlad názvu: Corporate Social Responsibility as part of Marketing Strategy
Autoři: Pištěk, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; marketing; průzkum trhu; reportování; společenská odpovědnost firem; udržitelný rozvoj; Corporate Social Responsibility; CSR; Market Research; Marketing; Reporting; Sustainable Development

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49289

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203851


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet