Název: Badatelské úlohy ve vyučování geometrii
Překlad názvu: Inquiry-stimulating problems in the teaching of geometry
Autoři: Roubíček, Filip
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: Dva dny s didaktikou matematiky 2015, Praha (CZ), 20150212
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: geometrical problem; inquiry activities; inquiry-based teaching
Číslo projektu: GA14-01417S (CEP)
Poskytovatel projektu: GA ČR
Zdrojový dokument: Dva dny s didaktikou matematiky 2015, ISBN 978-80-7290-843-1

Instituce: Matematický ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0257717

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203177


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Matematický ústav
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2016-03-08, naposledy upraven 2021-11-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet