Název: Vnímání regionální značky
Překlad názvu: Regional brand perception
Autoři: NĚMCOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; hodnota značky; regionální produkt; regionální značka; značka; řízení značky; brand; brand building; brand management; brand value; regional brand; regional product
Citace: NĚMCOVÁ, Lucie. Vnímání regionální značky. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36766

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200799


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-10-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet