Original title: Vnímání regionální značky
Translated title: Regional brand perception
Authors: NĚMCOVÁ, Lucie
Document type: Bachelor's theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; brand building; brand management; brand value; regional brand; regional product; budování značky; hodnota značky; regionální produkt; regionální značka; značka; řízení značky
Citation: NĚMCOVÁ, Lucie. Vnímání regionální značky. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/36766

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200799


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2015-10-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share