Název: Reasoning of pupils in the solving process of a geometrical inquiry-stimulating task
Autoři: Roubíček, Filip
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: SEMT'15 - International Symposium, Elementary Maths Teaching, Praha (CZ), 2015-08-16 / 2015-08-21
Rok: 2015
Jazyk: eng
Abstrakt: The poster focuses on the issue of solving geometrical problems in the context of inquiry based education, namely on the use of inquiry by pupils and on classroom mathematics discourse. The poster describes communicative situations in solving of inquiry based problems and presents examples of pupils’ solutions and discussion in the classroom.
Klíčová slova: inquiry based education; mathematical discourse; problem solving; teaching of geometry
Číslo projektu: GA14-01417S (CEP)
Poskytovatel projektu: GA ČR
Zdrojový dokument: SEMT 15 - International Symposium, Elementary Mathematics Teaching, ISBN 978-80-7290-833-2

Instituce: Matematický ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0249656

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200679


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Matematický ústav
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2015-10-05, naposledy upraven 2022-09-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet