Název: Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitele při nákupu na internetu
Překlad názvu: Analysis of factors affecting the behavior of consumers when shopping on the Internet
Autoři: Luňák, Adam ; Rod, Aleš (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; internetové nakupování; komparace České a Slovenské republiky; comparison of the Czech republic and Slovakia; consumer behavior; online shopping

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39923

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200247


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet