Název:
Analýza marketingových komunikací běžeckého seriálu Run Czech
Překlad názvu:
Analysis of marketing communications of the running circuit RunCzech
Autoři:
Součková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o komerčních komunikacích a jejich současných trendech ve spojitosti s odvětvím sportu. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých forem komerčních komunikací a volně navazuje nastínění běžeckého fenoménu v České republice. Praktická část zpracovává marketingové komunikace běžeckého seriálu RunCzech včetně analýzy nabízené služby, konkurence a cílových skupin. Praktickým přínosem práce je vyhodnocení komunikačních aktivit, za kterým následují opatření a návrhy do budoucna.The Master's thesis deals with the commercial communications and their contemporary trends with emphasis on the sport branch. Theoretical part focuses on particular forms of commercial communications and then the running phenomena in Czech Republic is described. Practical part characterizes the marketing communications of the running circuit RunCzech, the analysis of supplied services, competition and target groups. The main benefit of the Master's thesis for the practical use is the evaluation of the communication activities and the recommendations and the ideas for the prospective marketing plans.
Klíčová slova:
fenomén běhání; komerční komunikace; nová média; podpora prodeje; přímý marketing; reklama; vztahy s veřejností; advertisement; commercial communications; direct marketing; online communication; public relations; running phenomena; sales promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39361