Název: Marketingová strategie firmy K-Consult na domácím a zahraničním trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of K-Consult in a domestic and foreign market
Autoři: Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Stara, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: K-Consult; Marketingová strategie; Marketingový mix; PEST analýza; Porovnání s konkurencí; SWOT anaýza; Comparison with rivals; K-Consult; Marketing mix; Marketing strategy; PEST analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44963

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-196179


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet