Název: Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Překlad názvu: Retro brands and their influence on the consumer behavior of juveniles
Autoři: Mihalíčková, Veronika ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dumbrovská, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: mladiství; obchodní značka; retro marketing; retro značka; spotřební chování mladistvých; Consumer Behavior of Juveniles; Juveniles; Retro Brand; Retro Marketing; Trademark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45972

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-196052


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet