Název: Využití Internetu pro získávání marketingových informací
Překlad názvu: Internet as a source of marketing information
Autoři: Urban, Michal ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Horáček, Radek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; informace; Internet; marketing; reklama; statistiky; advertising; e-shop; information; Internet; marketing; statistics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44484

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194420


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet