Název: Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace
Překlad názvu: Marketing strategies of Jazz club Reduta for the theatre improv group Improvariace
Autoři: Pospíšilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Urban, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: divadelní improvizace; komerční komunikace; marketingová strategie; commercial communication; marketing strategies; theatre improvisation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45116

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193925


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet