Název: Vnímání značky Nutrilon na trhu kojeneckých mlék v Hlavním městě Praha
Překlad názvu: Perception of the brand Nutrilon at the market with infant milk in Prague
Autoři: Švecová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dotazník; Kojenecká mléka; Marketingový výzkum; Nutrilon; Proces segmentace trhu; Spotřební chování; Značka; Brand; Consumer behavior; Infant milks; Marketing research; Nutrilon; Process of the segmentation of market; Survey

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46522

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193198


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet