Název: Využitie spoločenskej zodpovednosti v marketingu
Překlad názvu: Application and use of corporate social responsibility in marketing
Autoři: Adamčiková, Patrícia ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dzoganová, Stanislava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; emoce v marketingu; firemní filantropie; marketing; psychologie v marketingu; společenská odpovědnost; brand; business philanthropy; corporate social responsibility; emotions in marketing; marketing; psychology in marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44408

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192481


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet