Název:
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Zlínského kraje
Autoři:
Hahn, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Závěrečná práce se zabývá marketingovou studií spokojenosti uživatelů dřevostaveb ve Zlínském kraji, jejich motivy k pořízení, výhodami a nevýhodami těchto domů a utvoření souvislostí s regionálním rozvojem v této oblasti oblasti. V konečném stádiu může tato práce přinést některá doporučení a podněty firmám, zabývajících se výstavbou dřevostaveb. Vzhledem ke studovanému oboru regionálního rozvoje a podnikání je pojetí práce spíše z pohledu marketingového a regionálně rozvojového než dřevařského. Teoretická část se zabývá popisem území Zlínského kraje, jeho lesnictvím, demografií, ekonomikou a regionálním rozvojem v oblasti bydlení, popřípadě dalšími trendy, které v této oblasti nastávají. Část empirická se zabývá výzkumem konkrétně. Popisuje fázi před sběrem dat, sběr dat, jejich analýzu, následné vyhodnocení a vytvoření souvislostí mezi získanými údaji.This final thesis is about the marketing study of the satisfaction of users with the wooden structures in the region of Zlín, their intentions for the purchase, advantages and disadvantages of these houses and the connection with the regional development in this area. In the end contains author's recommendations for the companies in the wooden structure industry. Concerning author's field of study -- the regional development and business is this work focused more on the marketing and regional development point of view then forestry. The theoretical part contains description of the region of Zlín, the forestry, demography, economy and regional development in the field of housing and some other aspect important for this region. The practical part focuses on the research in detail. It covers the phase before the data collection, the data collection itself, their analysis, results and the creation of the connection between the reached data and the theory.
Klíčová slova:
dřevostavba; marketingová studie; regionální rozvoj; spokojenost; uživatel; výhody a nevýhody dřevostaveb; Zlínský kraj