Název: Didaktické situace při vytváření matematických pojmů v předškolní edukaci
Překlad názvu: Didactical situations in construction of mathematical concept in preschool education
Autoři: SEMERÁDOVÁ, Soňa
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konstruktivistické přístupy; matematické předpojmy; metoda zakotvené teorie; předškolní edukace; teorie didaktických situací; constructive approaches; Gounded Theory Method; mathematical pre-concepts; Pre-school education; Theory of didactical situations
Citace: SEMERÁDOVÁ, Soňa. Didaktické situace při vytváření matematických pojmů v předškolní edukaci. České Budějovice, 2015. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/44000

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-189467


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-02, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet