Název:
Komparace marketingových strategií politické kampaně B. Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r. 2008
Překlad názvu:
Comparison of Barack Obama´s marketing strategies of the political campaign in individual states in presidential elections 2008
Autoři:
Novotná, Alena ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá srovnáním marketingových strategií politické kampaně Baracka Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r.2008. Popisuje americký volební systém, ale také charakterizuje voliče pomocí základních socio-demografických ukazatelů, ze kterých je třeba při tvorbě předvolební kampaně vycházet. Práce je zaměřena jak na využívaná komunikační média v průběhu kampaně, tak na způsob jejího financování, tedy především na fundraising. Zabývá se marketingovými strategiemi v jednotlivých státech Unie a dále pak komparací s předním kandidátem konkureční strany Johnem McCainem.The thesis focuses on comparison of marketing strategies of the political campaign in individual states of USA in presidential elections 2008. It describes the American election's system and also defines electors by using basic social-demographical indicators which are crucial when creating the pre-elections campaign. The thesis focuses also on using the communication media during the campaign and also on the the way of financing the campaign itself - above all on fundraising. It describes marketing strategies in individual states and compares them with the candidate of Republican party, John McCain.
Klíčová slova:
fundraising; internet; marketingová strategie; Spojené Státy Americké; volební kampaň; election campaign; fundraising; internet; marketing strategy; United States of America
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22225