Název:
Sedm podob badatelsky orietovaného vyučování matematice III
Překlad názvu:
Seven forms of inquiry-based mathematics teaching III
Autoři:
Tichá, Marie ; Hošpesová, A. Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, Srní na Šumavě (CZ), 2014-11-06 / 2014-11-08
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem článku je pomocí konkrétních příkladů vyjasnit představu, jak chápeme badatelsky orientované vyučování matematice. Navazujeme v něm také na příspěvek Pravidelnosti a závislosti jako prostředí pro badatelsky orientované vyučování, který byl prosloven na Setkání v roce 2012, a rozvíjíme a prohlubujeme myšlenky prezentované ve zmíněném příspěvku.This article aims at using particular examples to clarify an idea of how we understand inquiry based mathematics teaching. It follows up on the contribution Regularities and dependences as an environment for inquiry-based education, which was published in the proceedings of the Setkání in 2012, and to develop and deepen the ideas presented in that contribution.
Klíčová slova:
inquiry based teaching; problem posing; substantial learning environments Číslo projektu: GA14-01417S (CEP) Poskytovatel projektu: GA ČR Zdrojový dokument: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, ISBN 978-80-86843-45-2
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0244492