Název: Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Překlad názvu: The usefulness of Pay-Per-Click internet advertising campaign in marketing strategy of company
Autoři: Černý, Jakub ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetová reklama; online marketing; PPC reklama; internet advertising; online marketing; Pay-Per-Click

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21126

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17096


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet