Název: Faktory působící na spotřebitele ve věku 20 až 29 let při nákupu divadelního představení
Autoři: Vondráčková, Kristýna
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: chování spotřebitele; kulturní marketing; marketing služeb

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=41414

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-167743


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-01-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet