Název: Zásady dobré reklamy v kategorii FMCG.
Překlad názvu: Factors influencing successful advertising in FMCG
Autoři: Škoda, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ATL; BTL; FMCG; Promotion; Reklama; Advertising; ATL; BTL; FMCG; Promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20746

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16716


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet