Název: Využití neuromarketingu při analýze reklamní kampaně v segmentu mobilních operátorů
Překlad názvu: Neuromarketing and its Usage by the Analyzing of Advertising Campaign in the Telephone Operators´ Segment
Autoři: Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza reklamní kampaně; dotazník; marketing; marketingový výzkum; neuromarketing; oční kamera; Vodafone; analyze of advertising campaign; eye tracking; marketing; marketing research; neuromarketing; questionnaire; Vodafone

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35632

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162331


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet