Název:
Marketingová strategie společnosti Fotovýběr
Překlad názvu:
Marketing strategy Fotovýběr
Autoři:
Hrbková, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce popisuje jednotlivé kroky vedoucí k propagaci webu společnosti Fotovýběr a k budování jména společnosti. Cílem práce je prostřednictvím marketingových nástrojů zvýšit povědomí o nabízených službách a navrhnout takovou marketingovou strategii, která do budoucna bude zajišťovat dostatečný přísun návštěvníků webu, tedy potenciálních zákazníků. Na začátku se věnuji analýze společnosti a jejích dosavadních aktivit, následně navrhuji konkrétní marketingové postupy a v závěru vyhodnocuji dosažené výsledky a perspektivu do budoucna. Diplomová práce by měla pomoci společnosti Fotovýběr optimalizovat své marketingové aktivity.This thesis describes the steps leading to the promotion Web site Fotovýběr and building the company's name. The aim is through marketing tools to increase awareness about the services offered and to propose such a marketing strategy for the future will ensure an adequate supply of site visitors, ie potential customers. At the beginning of the analysis is devoted to the company and its current activities, then I suggest specific marketing practices and finally evaluate the results and prospects for the future. The thesis should help the company Fotovýběr optimize their marketing activities.
Klíčová slova:
Fotovýběr; Google AdWords; marketingová strategie; SEO; Seznam Sklik; úprava fotografií; Edit photos; Fotovýběr; Google AdWords; marketing strategy; SEO; Seznam Sklik
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35580