Název:
The marketing of the small enterprise
Překlad názvu:
Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Autoři:
Zajfertová, Alena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šubrt, Vít (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The purpose of this thesis is to analyse the marketing of a small enterprise, and it's position and importance on the market. It will also include an analysis of the informational and financial support of the EU. For the practical part there was chosen a small enterprise Nana Vogue, which is specialised in luxurious clothing.Cílem této Bakalářské práce je analyzovat marketing malé firmy a její postavení a význam na měnícím se trhu. Bude rovněž analyzována informační a finanční podpora EU. Pro praktickou část BP byla zvolena firma Nana Vogue, která se zaměřuje na prodej luxusního oblečení pod štítkem outlet/ vintage. Dále bude vymezen marketing uvedené firmy a její úspěšnost.
Klíčová slova:
malá firma; marketing; podpora MSP; marketing; small enterprise; support of the EU
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20069