Název: The marketing of the small enterprise
Překlad názvu: Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Autoři: Zajfertová, Alena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šubrt, Vít (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: malá firma; marketing; podpora MSP; marketing; small enterprise; support of the EU

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20069

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16039


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet