Název: MODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKY
Překlad názvu: Model of regional brand introducing and spreading
Autoři: PAVEZOVÁ, Iveta
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jihočeské regionální značky; model zavádění regionálních značek; regionální značky; systém pro podporu rozhodování; decision support system; model of regional brand introduction; regional brand; the South Bohemian regional brands
Citace: PAVEZOVÁ, Iveta. MODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKY. České Budějovice, 2013. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18324

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156661


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2013-10-10, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet