Název:
Analýza konkurence na trhu hygienických potřeb v České republice
Překlad názvu:
The competition analysis of the Toilet paper market in the Czech Republic
Autoři:
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Šálený, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o trhu toaletního papíru v České republice se zaměřením na analýzu konkurence. Cílem práce je formulovat doporučení pro značku toaletního papíru Kleenex, která by měla být zohledněna při tvorbě marketingového plánu. Teoretická část je zaměřena na teorii analýzy konkurence. V praktické části je aplikována teorie analýzy konkurence konkrétně na trh toaletní papíru v České republice za využití retailových dat a poznatků z dlouhodobého pozorování trhu.The thesis deals with the Toilet Papermarket in the Czech Republic with a focus on competitive analysis. The aim of this work is to formulate recommendations for the Kleenex brand toilet paper, which should be taken into account when creating marketing plan. The theoretical part is focused on the theory of competitive analysis. In the practical part of the theory is applied specifically to the analysis of competitive market toilet paper in the Czech Republic for the use of retail data and knowledge from long-term observation of the market.
Klíčová slova:
Konkurence; Konkurenční výhoda; Trh toaletního papíru; competition; competitive advantage; Toilet paper market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19509