Název: Podpora produktu jako nástroj marketingového mixu
Překlad názvu: Product promotion as a marketing mix tool
Autoři: NOVOTNÝ, Martin
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kůže; marketing; marketingový mix; propagace; umění; art; leather; marketing; marketing mix; promotion
Citace: NOVOTNÝ, Martin. Podpora produktu jako nástroj marketingového mixu. Č. Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31447

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153816


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2018-10-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet