Original title:
Podpora produktu jako nástroj marketingového mixu
Translated title:
Product promotion as a marketing mix tool
Authors:
NOVOTNÝ, Martin Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je ve vybrané firmě zhodnotit dosavadní podporu produktu a navrhnout případné možné změny odpovídající vzniklé situaci.Objective of this work is in the selected company to evaluate existing product support and suggest any possible changes corresponding to the situation.
Keywords:
art; leather; marketing; marketing mix; promotion; kůže; marketing; marketingový mix; propagace; umění Citation: NOVOTNÝ, Martin. Podpora produktu jako nástroj marketingového mixu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/31447