Original title: Segmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentů
Translated title: Segmentation of consumer's markets and evaluation of market's segments
Authors: ŠVECOVÁ, Iveta
Document type: Bachelor's theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer's market; market's segment; Marketing; segmentation; segmentation of consumer's markets; Marketing; segmantace; segmentace spotřebitelských trhů; spotřebitelský trh; tržní segment
Citation: ŠVECOVÁ, Iveta. Segmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentů. Č. Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23794

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153348


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-05-08, last modified 2020-03-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share