Název:
Mediální obraz Jihočeské univerzity v regionálním tisku
Překlad názvu:
The Media Image of the University of South Bohemia in Regional Press
Autoři:
NAVAROVÁ, Eva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma "Mediální obraz Jihočeské univerzity v regionálním tisku" je rozdělena do několika částí. V první, historické části se zabývám vznikem, historií a okolnostmi, které vedly k založení Jihočeské univerzity jako samostatné, veřejné vysoké školy a jejím následujícím rozvojem. V další části se zabývám pozicí veřejné vysoké školy na trhu a její marketingovou komunikací s okolím. Představuji různé druhy marketingové komunikace a jejich význam a dopad. Poslední část je praktická. Zde se snažím přiblížit a zjistit mediální obraz Jihočeské univerzity v sedmi periodikách za dobu posledních pěti let, tedy od roku 2008 do roku 2012.The bachelor thesis on the topic "The Media Image of the University of South Bohemia in Regional Press" is divided in a couple of parts. In the first, historical part I focus on the history and circumstances that led to a foundation of the University of South Bohemia as an independent, public university and its following growth. The next part focuses on the position of a public university on the market and its marketing communication with surroundings. I demonstrate different types of marketing communication, its importance and the repercussion. The last part is practical. I try to introduce and examine the media image of the University of South Bohemia in seven journals in last five years 2008 - 2012.
Klíčová slova:
Jihočeská; univerzita Citace: NAVAROVÁ, Eva. Mediální obraz Jihočeské univerzity v regionálním tisku. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29828