Original title:
Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.
Translated title:
Marketing strategy of strategic business unit company Beauty Pro, Ltd
Authors:
Kolářová, Eliška ; Kovář, František (advisor) ; Pačesný, Vladimír (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce zpracovává návrh marketingové strategie nově vzniklé společnosti, konkrétně její strategické podnikatelské jednotky - prodej přístrojové technologie pro beauty studia, wellness, fitness centra atd. Práce se zaměřuje především na detailní rozpracování situační analýzy.Diploma thesis process a marketing strategy proposal of newly created company namely its strategic business units - selling beauty and medical devices for esthetic centres, salons, wellness, fitness, etc. This work focuses mainly on detailed elaboration of situational analysis.
Keywords:
B2B; marketing strategy; situational analysis; B2B; marketingová strategie; situační analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34183