Název:
Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing strategy of strategic business unit company Beauty Pro, Ltd
Autoři:
Kolářová, Eliška ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pačesný, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce zpracovává návrh marketingové strategie nově vzniklé společnosti, konkrétně její strategické podnikatelské jednotky - prodej přístrojové technologie pro beauty studia, wellness, fitness centra atd. Práce se zaměřuje především na detailní rozpracování situační analýzy.Diploma thesis process a marketing strategy proposal of newly created company namely its strategic business units - selling beauty and medical devices for esthetic centres, salons, wellness, fitness, etc. This work focuses mainly on detailed elaboration of situational analysis.
Klíčová slova:
B2B; marketingová strategie; situační analýza; B2B; marketing strategy; situational analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34183