Název: Belief in the Internet and Critical Thinking
Autoři: Krejčí, Aleš
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
ISBN: 978-80-7408-055-5
Konference/Akce: Marketing Communications/Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education, Praha (CZ), 2011
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: internet; Internet; klíčová slova; marketing ve vyhledávačích; pozice ve vyhledávačích; SEO; vyhledávače; webové prohlížeče; internet; Internet; keywords; ranking; Search Engine Marketing; search engines; SEO; web browsers
Poznámka: Coll. 1st Int. Conf. 2011
Citace: KREJČÍ, Aleš. Belief in the Internet and Critical Thinking. In Marketing Communications/Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education: Coll. 1st Int. Conf. Prague: Univ. of Finance and Administration, Edition Eupress 156, 2011. ISBN 978-80-7408-055-5.
Práva: Dílo je chráněno podle autorského zákona č. 121/2000 Sb.; Licence Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Instituce: Vysoká škola finanční a správní (web)

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-135858


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Soukromé vysoké školy > Vysoká škola finanční a správní
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2013-01-15, naposledy upraven 2024-09-16.


Plný text:
Pokud se vám dokument nezobrazí v prohlížeči, uložte jej na svůj PC a otevřete jej v příslušném programu.
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet