Název:
Pravidelnosti a závislosti jako prostředí pro badatelsky orientované vyučování
Překlad názvu:
Regularities and dependences as an environment for inquiry based education
Autoři:
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, Srní na Šumavě (CZ), 2012-11-08 / 2012-11-10
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Požadavky na profesní kompetence učitele rostou. Ukazuje se, že pro prohlubování a zkvalitňování znalostí budoucích učitelů prvního stupně základní školy zaujímají významnou roli zkušenosti s badatelsky orientovaným vzděláváním. Proto se snažíme vyhledávat a navrhovat výuková prostředí a realizovat v nich přípravu studentů učitelství tak, aby měli možnost sami prožít badatelsky orientovanou výuku z pozice žáka a uvědomit si její přínos.Requirements for teacher professional competence grow. It turns out that for deepening and improving the knowledge of future primary schools teachers occupy an important role the experience with inquiry based education. Therefore, we are trying to find and design learning environments and implement them in the preparation of teacher students so that they have the possibility to experience yourself inquiry based education from the position of the pupil and realize its benefits.
Klíčová slova:
inquiry based education; primary school; teachers profession Zdrojový dokument: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, ISBN 978-80-86843-38-4
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0213489