Název:
Zlomky ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ : několik postřehů
Překlad názvu:
Fractions in elementary mathematics education : some observations
Autoři:
Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let, Litomyšl (CZ), 2011-11-20 / 2011-11-22
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Článek se zaměřuje na otázky spojené s vytvářením pojmu zlomek. Jsou zmíněny různé interpretace a reprezentace. Ukázány jsou některé mylné představy a časté chyby žáků při řešení úloh a nedostatky ve výuce, které jsou jejich příčinou.The article focuses on issues related to the creation of the concept of fraction. Various interpretations and representations are mentioned. Shown are some of the misconceptions and common mistakes of students in solving problems and deficiencies in training, which are their cause.
Klíčová slova:
elementary mathematics education; fractions; representations and interpretations Číslo projektu: CEZ:AV0Z10190503 (CEP) Zdrojový dokument: Jak učit matematice žáky ve věku 10 -16 let : sborník příspěvků celostátní konference, ISBN 978-80-86843-34-6
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný na vyžádání prostřednictvím repozitáře Akademie věd. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0211859