Název: Návrh komunikační strategie produktu GoGirl se zaměřením na český trh.
Překlad názvu: Suggestion of a communication strategy of a product GoGirl with a view to the Czech market
Autoři: Horká, Sabina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: GoGirl; Guerilla marketing; Komunikační strategie; Marketingová komunikace; Communication strategy; GoGirl; Guerilla marketing; Marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33971

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125176


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet