Název: Vliv finanční krize na objem reklamních výdajů
Překlad názvu: The influence of the financial crisis on advertising expenditure volume
Autoři: Michalcová, Anna ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: finanční krize; krize; marketing; reklama; reklamní výdaje; advertising; advertising expenditures; crisis; financial crisis; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15421

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11391


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet