Název: Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz
Překlad názvu: E-shop brands perception when shopping on the internet and evaluation of brand Alza.cz
Autoři: Ježková, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Mňahončáková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-komerce; e-shop; hodnota značky; marketingový výzkum; nákupní chování; brand value; buying behavior; e-commerce; e-shop; marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31197

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113504


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet