Název: Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
Překlad názvu: Specifics of television audience measurement in CR and awareness about it
Autoři: Chlebounová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: média; měření sledovanosti televize; peoplemetr; průzkum povědomí; televizní trh; awareness research; media; people metre; television audience measurement; television market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31159

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113466


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet