Název: Problematika propagácie Portugalska ako destinácie so zvláštným zameraním na český trh.
Překlad názvu: Promotion of Portugal as a destination with a special focus on the Czech market.
Autoři: Bubniaková, Lucia ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: destinace; komunikace; marketingové řízení destinace; Portugalsko; propagace; communication; destination; destination marketing management; Portugal; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30900

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113160


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet